torsdag 29 oktober 2009

hemma med pojkarna


en dag av städning, ärenden på stan, bla har jag hämtat 350 bilder, framkallade på fotoabild. kantro att det är en och annan som har med bröllop att göra. pannkaka till lunch följt att svullbulle från fokus för de båda pojkarna. herman så mätt efter pannkaksfrosseriet att han orkade 1/3. lasse på cykel&fjäll bytte med viss ovilja ut mitt pris från i lördags, -en toklätt hjälm som jag gärna skulle tävlat i, men jag inser att jag är en stilfetischist och aldrig skulle palla att ha en combatfärgad kruka på huvudet. en hjälm som egentligen passar till allt men i min trångsynta värld till ingenting. nu testar jag istället en vit/silverskapelse från bell vid namn sweep. både ser och känns snabb, -hoppas den får premiärtävla på lördag, ett stenkast från kungen.

Inga kommentarer: