fredag 17 september 2010

hahahahaha

Inte bara marknads- och kommunikationsguru, -nu har vi också svart på vitt att hon är en jävel på spinning. Torsdagkvällen bjöd på ytterligare en lufning, den här gången med elke i fokus. (varför väljer mitt ordbehandlingsprogram att kalla henne elake?) superpass med superledare! Fredagmorgon med spinning och nytt pass stod på dagens meny för mig själv. Självklart levererade jag ett mastodontpass som åter går in i historieböckerna. Avsluta arbetsveckan med ett riktigt härligt, kreativt möte och sedan hem till ett glas vin och kvällsbuljong med fem dagars fasta ger onekligen upphov till ett riktigt asgarv! Livet är bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta mig fan ännu bättre än igår va ;) Cross på samuelsdals elljusspår är en kanongrej det ska vi testa nästa vecka hördudu! Trevlig helg! // Paddlarn

stefan carlsson sa...

jag är på!/stef