onsdag 30 juli 2014

tråkigheter

på väg i bil från Ränneslättsturen, söndag den 29 juni, i telefonsamtal med mamma i söderköping: "nu måste jag lägga på, vi får besök av polisen". min första tanke var -nu har det hänt något med bror. tyvärr stämde min föraning, han hade tidigare under dagen åkt motorcykel, frontalkrockat med en bil och omkommit. en omskakande händelse minst sagt. sedan dess har det här med bloggande känts rätt futtigt minst sagt och jag bestämde efter några röriga veckor med många tankar att jag efter begravningen skulle försöka återuppta bloggen igen. begravningen har nu genomförts, en sorgesam stund i Risinge kyrka utanför Finspång. under de här fyra veckorna har det självklart hänt en massa saker, redogörelse kommer.

4 kommentarer:

Tinsah sa...

Jag beklagar verkligen Stefan. Så oerhört sorgliga överraskningar livet har åt oss ibland.

stefan carlsson sa...

Så sant, undrar vem som ligger bakom dem

Unknown sa...

Så hemskt att läsa. Stora styrkekramar!

Anonym sa...

VARFÖR? Mor och Far