tisdag 26 augusti 2014

ny sommar, nya grejor! till salu

helt plötsligt uppenbarar sig möjligheten att köra ny drömcykel även 2015. detta innebär i nästa steg att jag nu ger dig möjligheten att ta över min egen drömcykel. min Scott Scale 910 storlek large 2014 års modell är till salu. jag är 187 cm, uppskattar att du som kör den bör vara mellan 178-190 cm lång.
den blir din för 22 000 kr, specen hittar du här. gaffeln är nyservad och på köpet får du en singelklinga m 34 tänder från Wolftooth components.
skriv en kommentar här eller skicka ett mail på stefan.carlsson68(at)gmail.com för att göra sommaren 2015 till din (och min) bästa cykelsommar någonsin.



har hunnit med ytterligare ett besök på vårdcentralen denna härliga dag. nya prover, med världspremiär för topsprov i näsan av alla ställen. det är tydligen det nya svarta. idag letar vi bla twar, körtelfeber och diverse annat. på torsdag vet jag förhoppningsvis besked. livet leker och vi fiskar bort fritiden.

2 kommentarer:

Björn sa...

Kan det va crossfeber?

stefan carlsson sa...

högst sannolikt, bara det att de initierade i vita rockar kommer kalla det för något annat.//stef