måndag 29 juni 2015

Fullfart

Velodrom CK:s patenterade måndagsintervaller vid Stennäset! Slicks på mtb:n och en 38-klinga fram. Succe! 
Så här skinny kan en annars rätt fet Scott Scale 910 te sig när den är klädd för landsvägsrally

Nja, kanske inte. Jag fick inse dels att helgens bravader satt kvar i benen och att det tar mycket vind att köra lagtempointervaller med fyra andra hetsporrar på racer. Ett grymt bra pass mellan stennäset och bergsgården gånger fem gjorde dock slarvsylta av mina ben. Att pulsen inte gick upp var relativt väntat efter två bra pass under helgen. Tvingades vika ned mig några gånger men det ingick i planen. Nu räknar jag med VM i superkompensation, ett knippe velodromfyror på onsdagsmorgon, något fint på fredag och en halvtimmes sprätt lördag morgon för att på söndag stå på startlinjen i Rättvik med demonkomaform. Om inte hoppas jag på sol. Eller regn om det inte funkar.
Plyhm vill iväg, Knihs kollar avståndet bakåt, Nerell och Bäck valde att inte vara med på bild. Tack för ett bra pass, det gör vi om. 



Inga kommentarer: