torsdag 1 oktober 2015

morgonhets i mörker/Hackmoraprepp

lång uppvärmning för att fixa morgonens planerade tio. uppför och avslut i maxbacke. parken ovanför kopparbergs kyrka är bra. cykelväg, in i det gamla grustaget och riktigt tokbrant sista fem metrarna. fem enminutare först. bra fart på var och en, lyckades några ta mig upp hela vägen en gång. tider runt minuten. kortade sedan till trettiosekundare. ökade farten, växlade lättare och vips var jag uppe. varje gång dessutom!
så här såg det ut på åsgatan, före sju på morgonen.

matmarknad á la allt och lite till.

två dagar kvar till Hackmora, perhansbodarna. anmälan på plats. solen kommer skina och banrekordet kommer flyga all världens väg. jag sätter min slant på att det är lars bleckur som är först upp till toppen. själv kommer jag bli trött, det är jag helt säker på.

Inga kommentarer: