onsdag 17 september 2014

fullt spett

onsdag, ekorrhjulet snurrar fort just nu. barnens sommaraktiviteter hänger fortfarande kvar och vinteraktiviteterna gör premiär. frun på resande fot och barnen har allt från separationsångest till nattskräck. parodisituation mitt i livet! crossäsongen närmar sig och jag vill hålla kvar intensiteten i det jag gör på cykeln. det gäller att greppa varje halmstrå, rycka i varje sekund som står till förfogande, det finns fortfarande chans att göra ett riktigt bra resultat i år, den 16 november i göteborg. bronspengen från förra årets Sm är i cross väl värd att försvara. ikväll gjorde herman premiär för årets innebandy. 90 minuter i haraldsbohallen,-ett gigantiskt lyft från tidigare då vi hållit till i hälsinggårdsskolans jympasal. 21 sprilliga barn på ett och samma ställe, -succé!
i måndags var det stafett. i mitt lag var det bara jag...
foto: håkan edvardsson

Inga kommentarer: