torsdag 18 september 2014

Gryning & skymning

Väckte dagen till ära liv i pannlampan när jag på crossen gled runt en tidig timme på regementet. Trött, tung och långsam är en bra sammanfattning. Glad? Ändå? Ja, självklart! Till kvällen hade CK naten dukat upp till dala-cup-fest i Mora by, utanför Gustafs. Jag for dit i hopp om att få lite fart i ben och kropp. Fart fick jag, så fort jag ville fick jag köra, dessvärre gick det inte sådär hiskligt fort. Roger Karlsson spöade mig båda heaten i det som var ett mellanting mellan sprint (xce) och crosscountry (XCO). Hur kul som helst och en riktigt rolig och snabb bana. Fantastiskt också att se hur många dessa race lockar; fullsmäck med barn från fyra år och uppåt. Trenden håller i sig, cykel är stekhett! 
Premiärtävlad scott Scale 910. Dröm! 

Inga kommentarer: