torsdag 19 februari 2015

Skid-VM 2015 aka #falun2015

En sådan succe! Jag är så glad. Mina barn går i en bra skola, med bra lärare och fritidspedagoger. De är dessutom aktiva i ett antal idrotter som tarvar tillgång till kommunala anläggningar. Vi har dessutom en kommunledning som sträcker på huvudet och vågar satsa. Utan hoppbackarna inget VM. Första riktiga tävlingsdagen på lugnet idag känns som ett fett, fint finger rätt upp i ansiktet på pompösa bakåtsträvare såsom Runnberg på DT. "Nja, tacka vet jag Grums/Flen/Katrineholm", -där satsar man på..... Ingenting.. VM är här, jag kommer njuta av varenda sekund och tackar Svenne & Co för en premiärdag i världsklass! 
På plats några minuter innan kvartsfinalerna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan Stefan! Nu har du skrivit något bra! Det var kul att läsa! Jag håller med dig fullständigt��
Micke Löfgren

stefan carlsson sa...

Helt oootroligt!/stef