söndag 20 november 2016

Minisemester

Hemma sjuk med ont i halsen och duktigt ont i huvudet i fredags. Lyckades m konststycket att sova några timmar på dagen, det brukar inte vara min starka sida.. igår packade vi in oss, hela familjen, och for till Västerås för ett dygns semester. Började m Sune på konserthuset och följde upp med middag på lokal. Hotellfrukost idag och vidare till Prison Island där vi under två timmar idkade Fångarna på Fortet. Kul men farligt (för mig) visade det sig! Graciöst och fint skulle jag glida över en rullande stock. Det gick såklart inte! Lyckades såklart åka av och som grädde på moset sträckte jag bröstmuskeln å det grövsta. Gammal, jo tack.. annars kul och något att rekommendera. Positivt ändå att jag åter känner mig redo för Gryningspass i morgon.

Inga kommentarer: