lördag 18 oktober 2014

Trippel


Tre dagar, inte ett livstecken. Så här har det set ut, i kronologisk ordning dessutom. Torsdag morgon förärade jag mig ett varv runt Varpan. Kolmörker, -javisst, glädje, javisst! På kvällen visade vi den färdigställda lägenheten på Brigaden, mycket lyckat och iskallt! Gårdagen startade i velodromen. Jag gör framsteg, både åkmässigt och trygghetsmässigt, det roliga blir allt roligare och jag känner mig allt säkrare. Vid lunch packade vi oss i bilen, for till Stockholm för flanerande, åt middag och avslutade med att beskåda Orup. Fantastisk konsert där han rev av i stort sett hela repertoaren, presenterat av ett härligt band med mycket blås och tom en fiol! Se den om du har någon som helst relation till svensk musik 'à la 80-tal. Nu hotellfrukost! 

Stockholm har blivit kallt, javisst, kolla här.

Inga kommentarer: